LITEN UPPDATERING

har inget att göra just nu, så en liten uppdatering blir det ;D
Igår va jag hos Tove. Vi gick enda till henne (3.5, ungefär, km från buss stoppet..). Vi spelade nått spel, snackade, och flummade (aa'
Idag, skola. Plugga LITE med Tove efter skolan. Käkat.. Och så blir det tidig dag, haft sjukt ont i huvvet, och är sjukt trött .. -.-
I helgen blir det stan, och så sticker Maja te kusinerna, :D
Och så hoppas jag att jag hittar några billiga ramar, att spraya och hänga upp sedan.
Typ inget mer.. Inte gjort ngt speciellt. I fredags fick jag fler presenter:
  • Lampa av faster m familj.
  • Boken DET av farmor
  • Ngn ram (?) av farmor
  • Säng kläder av farmor.
Nöjdnöjdnöjd :D
Ha det bäst, så skriver jag ngn gång..
Kanske efter helgen :)
Ha det bäst
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0