31 JANUARI 2011

Elsa & Josse innan Fysiken.
Dagens outfit.
Inte så mycket bloggande nu förtiden.. I helgen har jag inte gjort nått alls. Och hade ingen tanke åt bloggen.
Jag har iaf fixat i Lillebrors bur !
Bild 1. Han har fått sig lite solljus in nu.. Förut stod det plankor osv för öppningen. Men nu äntligen har jag fixat det.
Bild 2. Har för sista gången, FIXAT så att han inte kan ta sig över. Som ni ser, satte jag upp två långa plankor i taket. Så nu har han ingen chans.
Nu sitter jag och väntar på att morsan ska komma hem från frissan. Då kommer hon också hem med en tröja hon har beställt till mig (från Svenska leonberger klubben - SLBK.com) Skulle egentligen få den, och ett par mjukisar, i julklapp, men det gick snett med beställningen, och byxorna va slut.. :/
Thats all,
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0