TISDAG

Hoppas att denna vecka går SNABBT.
Ett matte ptov imorn (en VG del). Och på torsdag engelska prov.
Hej, jag taggar inte D:
Varit med Tove hela helgen, och igår och idag efter skolan.
Haha. Undrar om hon blir trött på mig? xD
Och vi ska ha prao v.12. Men en lapp om prao plats och så, ska in 1 mars. Jag har INGEN som hellst aning på vart jag ska praoa. Morsan har bara hittat en forograf här i Umeå. Men vet inte om jag vågar.. :A
Alla har iaf verkat hitt någonstans.. Så måste hitta SNARAST.
Men men !! :D
DANCE HALL ! (L)
(Redigerad)

Kärlek till dansen :))

Kommentarer
Postat av: tovä

vi = bäst på dansa:D

2011-02-15 @ 20:02:04
URL: http://muppentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0