ONSDAG

Kom nydligen hem..
Hängde med Tove, Elsa och Josse när dom skulle ta igen nå sim grejs som dom hade missat.
Ganska värt, jag fick sticka från sista lektionen för de (A)
Sedan satt jag och Tove i en evighet och vänta på hennes morsa..
MEN, nu är jag hemma.
Och när jag kom hem fick jag "mina" saker till Lillebror ;D


Sjukt kassa mobil bilder.


Och igår kväll gjorde jag en "så kallad film". Satte ihop lite bilder från dansen, med musik och så :D
Blev rätt nöjd. Tänkte först lägga ihop videorna som jag filmade då. MEN, Move Maker suuuuuger!
Kanske visar den ngn gång om jag får lov (;
/ J

Kommentarer
Postat av: Angelique

hih gulliga morötter! :]

2011-02-17 @ 19:27:49
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0