ONSDAG - dagen & bilder

Dagens Outfit.
Sjukt snygga byxor;) (en av dom jag hittade igår)
Och tröjan som morsan beställt åt mig, som kom igår :D
Schema fritt efter lunch. Stack med Rebecca efter gympan (då vi slutade) och käkade på Mias. Alla andra är sjuka.. En vecka sedan man träffa Tove ex..
Kom hem, och hängde med Morsan och Maja till badstranden.
Majas dagmamma var där med några av barnen Maja brukar leka med.
(en av dom är hon med rosa overall)










någon som blev lite sur i slutet? ;)
Det blev en del bilder.. Runt 115.. Så resten fixar jag någon annan dag :)
Ha det supäär
/J

Kommentarer
Postat av: Rebecka Carlsson

Fina bilder :]

Galna Yassa , hon är min ;]

Sjukt mysig byxa & tröja :] alltså shit, säger jag bara. Dom värka as mysiga.Ialf snygga!



Pussar på min bebis :*<3

2011-02-03 @ 19:06:08
URL: http://rebeckasallycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0