TORSDAG

Blir ett kort inlägg.
Igår bloggade jag inte för att internet pajja ..

Igår red jag ut med Venla och henne kompis Maja.
De va super kul, och Tyara va PIGG !

Idag har de varit en nice skoldag , vi har Tema vecka, hållbarutväckling, och vi gjorde frukost på morgonen, sen lyssnade vi på en kille som berättade när han körde omkull med sin motorcykel.. han sitter i rullstol och  hade 21 frakrurer när de hände ;O
Och han är förlamad från bröstmusklerna och ner.. Stackars kille.
Men de coola e att han kör moppe än och är lycklig :D :]
Sen efter luchen så hade halva klassens tjejer självförsvar och halva såg film. och sen tvärt om.
Självförsvar va as kul :D

Sen träffade jag morsan på stan, vi gick in på synsam och hittade 3st bågar som jag ska låna.
Äntligen får jag ett par jag vill ha i skolan (aa)
Vi käkade på Max och när jag kom hem stack jag ut och red Tyara.
Sen ut med Yassa, och sen duscha..

Haha.


Vi är så heta ;}
(jätte fina glasögon också.. HOST)


Ha de bäst nu
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0