TISDAG.

Jag är usel på att uppdatera känner jag..

Men igår va jag med Tove och vi sjöng Lips, och hon vann VARJE gång ;o
Hatar henne för de.. :]


Idag på skolan har de inte hänt så mke..
Va hos tandläkaren 11.20.. HAHA.
Har ett hål, och jag är USEL på att borsta tänderna ;o
Fick ett liten lektion hur man gjorde.
Och han som kollade mina tänder typ sucka hela tiden..
HAHA. Jag är så duktig :}


Ska typ sen till Kim ;d
Saknar systerN!
Hon har ju slutat på Haga så vi träffas aldrig ;/


Nyss käkat Kebab, och lyssnar på musik !

På Fredag blir de " lips kväll " med Tove, Joss & Elsa. ! Hoppas dom kan bara ! ;d


Ha de bra
/j




HÖGSTA han någonsin hoppat..
STOLT !



Kommentarer
Postat av: Angelique

Gullig Nöten är! ;D

Måste få komma å se han någon gång :]

2010-09-29 @ 10:12:23
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0