SÖNDAG - dåliiiig uppdatering

Dåligt uppdaterat i helgen..
Pgr av att jag har varit med Rebecka och inte hunnit skriva på bloggen ;d


iaf.
I fredags var vi på 6ornas disco (min syrras), och gjorde typ inget. Jag gick inte in pgr av att jag inte pallade (och så ville typ ingen) x]
Så jag va ute och typ cyklade runt .. (A)

När vi kom hem sen så däcka jag typ på dirren i sängen..
Satan så trött jag va. Så  jag somnade med kläder o allt !
Vaknade halv 2 igen. Och va typ pigg..
Men då sov ju Rebecka också (A)

Igår så va vi i Vännäs och kollade på dressyr tävling.
Så jävla kul de är !
Älskar dressyr,, Vet inte vrf jag tycker de är roligare än hoppning, men de är  nog för att jag typ aldrig har haft chansen till att hoppa så mke.. ;]

Sen så hade vi bah lite mysigt på kvällen. Såg en film "Zomby strippers", fan kul film ! Men lite udda varen kanske..



Och nu för en stund sedan stack Rebecka hem..
Med Tussan dårå ;d
Super att hon får ett riktigt hem nu.
För jag har typ inte tid med henne.. Och jag gav henne typ ingen kärlek..
har fullt upp med Nöten :) (eftersom att han är MIN)
Men de är super iaf. Och jag vet att hon kommer hare bäst!



Bilder !






(vet inte vart fokusen tog vägen.. Men gillar den ändå)







Det finns MYCKET mer bilder. Tog över 700 kort på ca 1 ½ klass.




Yes, I'am serious ! ;d
<3


Ha nu en bra dag,
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0