LÖRDAG

hej jag hatar snö..

hatahatahata.

Fast okej.. Rätt mysigt äre väl med vinter, men gillar inte den blöta och kalla snön ;o

inte okej :]

SAKNAR SOMMAREN 2010 <33

 

iaf,

idag har jag typ inte gjort ett skit.

Klev upp där vid 10. Satt vid datorn. Sen stack jag ut och fixade i kanin huset.

Rensade ur Nötens bur.. Nåå.. ;(

Har inte stor städat den sen förra sommaren när jag fick Adrian ;o inte bra.

Så nu är de ingen bur längre typ.. haha. Ställde mat "bunken" och alla hinder osv där ist :)

Blev riktigt bra.

Fats nu äre  bara Mimmis bur som behövs rensas ut x] Fast behöver hö och spån till de.. Som jag inte har just nu.

 

Blir iaf en sjukt tråk helg med INGET att göra.

Fast inga päron eller syskon ikv :) Blir mys med Yassa & Alfons ^^

 

Ha de bättre än mig..

/J

 

"fan va ful du är"




Kommentarer
Postat av: toväää

du = oful = söööt!!!<3

2010-10-23 @ 16:53:09
URL: http://muppentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0