FREDAG - CHILLE BILLE BALLE !

Har nu inte skrivit på ett långt tag..

Har inte alls haft lust till de. Och så har jag gjort annat.

Men ska sammanfatta lite kort.

 

Onsdag :

Minns inte vad som hände på skolan.. Tove Josse & Elsa va sjuka, så va lite med Rebecca Amanda Clara & Jessica på skolan ^^

Efter skolan hände nog inget..

 

Torsdag:

Tove va sjuk.. Va med Elsa & Josse som flumma runt på haga ;] Haha.

Sen när jag kom hem blev de dator. Sen på kvällen kom Tove, för att hon hade blivit mke bättre :D

Vi tränade på spanska och flummade.. :] VI HAR INGET LIV !

 

Idag dårå,

har de varit spanska prov..

De gick faktiskt rätt bra för mig. Missade kanske typ 3st uppgifter, men lämnade iaf inte helt tomt på ngn (A)

Efter skolan så drog jag på Ica och köpte en liten och en stor B&J :D

Tove följde med mig. Och sen drog vi till banken (vid McDonalds) och där stod min morsa och väntade på mig. Vi stack o handla tankade och köpte hund mat, ett nytt halsband (stryp) och ben till Yassa :D

Sedan hämtade vi upp Angelique på buss stationen. Stackarn fick sitta där och vänta typ länge.. För de va lite problem att hitta rätt foder till Yassa (aa'

 

Nu sitter vi vid varsin dator (jag vid skoldatorn, och hon vid min) och ser på tv, typ..

Händer inte så mke mer ikv :) Ska nog lägga oss rätt tidigt. För imorgon ska man upp tidigt och dra till Vindeln på hund utställning ! (yy'

Tog också hål i syrrans öra ikv..

Haha, lite udda att använda ett päron.. Know.

Fast de gick sönder så vi tog en potatis sen x]


En bild på mig och Ruff från onsdag :)



HA DE BÄST !

/ J


Kommentarer
Postat av: tovä

OCH BEN TE YASSA XD

HAHAH

2010-10-17 @ 00:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0