MÅNDAG - hej jag heter julia och jag hatar lov.

Ja precis som rubriken lyder..

De är måndag, och jag hatar lov.

Jo visst. Man slipper att stiga upp tidigt för att gå i skolan osv.

Men .. MAN HAR INGET ATT GÖRA..

Ingen som vill eller kan hitta på nått heller typ.

 

Sitter nu och dricker dricka och dunkar sönder högtalarna.. Hej och välkommen huvudvärk

Finns inget att skriva, eftersom att de inte händer nått här.

Läste ut en bok i morse, tystnadens hus. Ska redovisa om den i skolan sen.

Den är iaf läsvärd !

 

Ha de bättre än vad jag har

/J

PS: Tyx om nya designen ? (bara tillfällig)

hej , saknar sommaren


Kommentarer
Postat av: toväää

Nuu e jaa as sociaaaal här juuu :D:D<3

2010-11-01 @ 15:38:31
URL: http://muppentove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0