LÖRDAG

Blogg toka yesterday..
Men idag har jag lite att berätta om dagen ;D

Vaknade vid 11 av att Rebecka ringde mig.. Tackar. Så det var bara att stiga upp, och göra sig klar :)
For ut och red Ostara. Sjukt fin ponny.. Hon kränglade 2ggr, när hon inte ville gå dit jag ville ;s
Men hon var fin. Skrittade bara pgr av att hon håller på att ridas igång :)
Jag försökte få henne på tygeln, gick sådär. Aldrig ridit henne "on real ", så nu var de bara att testa sig fram och försöka hitta knapparna.
(gick med henne från Venla ochc till stallet, pgr av att dom är hemma nu när hennes kusin tar hand om dom)

Sen har jag duschat, och fixat alla mina häst grejor. Har SJUKT mke.. Och jag har ingen ponny, inte bra inte bra.
Hade tänkt sälja lite kanske.  :)

Nu väntar man på mat och att Tovä ska komma !

pictures
galet fin, och lurvig ^^,




När man kom tillbaka till hagen, var Ruff rätt så nyfiken och av Tyara fick man en kram ;]






Tyvär blev det bara några kassa mobil bilder.. Men men, vad gör man !

Ha en härlig lördags kväll nu alla
/ J

Kommentarer
Postat av: Rebecka Carlsson

Sööt ponnysarna ;*



Kanske köper något:D

Men de beror helt på vad du har att sälja,

och för hur mkt ;)



Läät som att hon gick suuper ;*

2010-11-27 @ 20:01:47
URL: http://rebeckasallycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0