FREDAG - hemma..

For hem från Rebecka idag.. Pgr av att hon skulle ngn stans.. INTE OKEJ BECKIS !!

Och så sa hon de igår kväll :oo

Nej jag blev inte sur , haha ;*

 

Igår gjorde vi inte mycket alls. Vi hade mysigt och såg några filmer, sen la vi oss och sov.

Sedan idag klev vi upp 10, sen stack vi ut ! Köpte lunch (Gorbys piroger, eller varom heter) , så vi såg tv och käka ! Fett myys .

Sedan gick vi ut och tog kort (iaf jag) på Tussan. Asså, sjukt vad jag saknar henne ;o Och himlar vad tam hon blivit.. Vi kunde ju låta henne springa lös på gården. Saknar de som tusan.

 

Tack för alla röster på vilken header jag ska ha på bloggen !

Flest röster är de på nr 3:

Funderar bara på om jag ska lägg till något.. Men vad? :)

 

Bilder från idag:

saknaaaaaaaaaaaar till 1000

(bilder på Tussan kommer i ngt annat inlägg)

 

Ska typ till Tove sedan och sova också !

Hare bäst

/J



Ta med mig ut på dom eviga gröna ängarna älskade älskade vän..



Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson! <3

Sv: Tycker du sk aha den som du har :)

2010-11-06 @ 01:38:08
URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0