TISDAG

Så att alla vet så var jag INTE på hippo i helgen och fotade. Så jag har inga bilder alls!
Men dock så kanske jag kommer mig till Vännes och tar kort där :)


Idag har alla i våran klass tjatat på att de är sista dagen i skolan för veckan i morgon ;)
Lite less blir man ju. Men nog äre sant, vi får LÅÅNG helg.

Idag har de inte hänt så mke, hängde mest med Jessica, Tovä, Elsa & Josse hela dagen och chillade.
På slöjden gjorde jag klart min mössa.. Haha, super fin blev den *hosthost*.

Imorgon blire bara hem efter skolan. Kanske tar lite nya bilder osv.
Och Rebecka får jag önska en trevlig resa till Gävle på torsdag (a'




Du är den finaste jag vet .
Du går min alltid glad när jag kommer hem från skolan, när jag är depp, och när jag bara vill muntras upp !
Du ändrar aldrig dina åsikter , är alltid nöjd och glad (när du inte får mat vill säga;])
Hunden ÄR människans bästa vän, & de har du hjälp mig att inse !
Jag älskar dej sjukt jälva mke prinsessan;*<3



Hare bara best nu alla /J

Kommentarer
Postat av: Angelique

Fick se henne igår! :D Hon är så söt! :D



SV: Jaa du kan ju fråga Venlaa.

2010-05-11 @ 19:17:33
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Amanda:]<3

SV: Tack men du är bättre på att fota (a)<33

2010-05-12 @ 08:40:04
URL: http://maandaaah.blogg.se/
Postat av: casper

gull hunden

2010-05-14 @ 10:05:17
Postat av: Madde

söt blogg

2010-05-14 @ 12:30:30
URL: http://horesz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0