LÖRDAG

.. OCH KULTURNATAT !
Med bästa tjejerna, Kim, Tovä , Elsa & Josse.
Kommer bli sjukt kul :)
Käk på stan med Syster (kim) och sen resten av kvällen med de andra.
Taggar som FN iaf :D
Någon annan som ska dit?

Igår skrev jag bara ett snabbt litet inlägg, va som sagt på discot på bugdegåren (Venla hade med sig sin mac te musik) & fick då låna internet ett tag ^^

Annars hände inte så mke igår. Rebecka va här, såg film och käkade godis. Hon va på skolan igen, de va hon också i onsdags, haha, sjukt kul (A)
Men nu har hon dragit hem.. Och jag sitter här hemma och tråkar och lyssnar på musik.

Har en HEL del bilder i kameran, på badande kompisar, jag och kex, fotbolls träning osv osv. Så snart jag har tiden ochg lusten att ladda upp dom på datorn och så, så lägger jag upp dom här på bloggen.

Nästa helg blire KANSKE sikeå med Rebecka. Beror på hennes mamma och min farmor.


Ha en bra dag / J
PS: Funderar på att fräscha upp bloggen, tips?



FOTO: Copyright By Julia Lindqvist / mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0