SÖNDAG - OHNO

Varför kommenterar ingen? ;]]
Inge kul att lägga upp bilder osv :]
Och nu när jag göre.. Ajah, hoppas de iaf nåågon som besöker (A)

idag har jag inte gjort så mke.
Pappa bar Molly in till mitt rum ;)
Hon vägrar gå igenom köket.
Så när hon kom in hit, så sprang hon under mitt lilla bord (där jag har datorn) och där uner finns en matta. Så de va ett perfekt ställe att va på. Sen så hoppa hon upp i min säng o gnälde o gnälde ;o
Asså fjask hund :]
Hon vägrar va på köks golvet, o mitt golv, för att de är så halkit. Men hallå. Vi har fan haft 3st leonebrger som gått på de :o Ajah, hon e ett litet fjask iaf :]

Synd att jag missa mollys nos :( :]


Puss, älskar dej ;*

Och ja, SKOLA IMORGOn :O
Vafan.. varför nu? :( Kan man int ha 2vevkors lov? :]
Ajah, bah att bita ihop!


Ha de bäst :) / J

Kommentarer
Postat av: tovee

NAW! söta ni eh <3 :D

Ge mejj feg hunden ;]]<3

2010-03-14 @ 16:55:35
Postat av: Angelique

hahah sötsmåsyskon :)

2010-03-14 @ 18:07:51
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Ida-Fotoblogg

gillar den första bilden :)

2010-03-14 @ 19:42:47
URL: http://idaadidas.blogg.se/
Postat av: Angelique

SV: Heheh jaa ;]<3 Hon är alltid fin! Neee, men när vi köpte Kex, följde det med massor med saker :) Och dom har samma storlek!



Dsm!(L) Jag saknar dig jmkt! Va med varann någon helg??

2010-03-15 @ 18:50:27
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0