ONSDAG!

Våran spanska lärare va inte så glad på oss idag !
De hade inte gått bra för någon av oss på provet , eller iaf inte för många.
Till mig sa hon iaf att jag skulle vara nöjd, behöver bara träna lite på verben ^^

Idag hoppas jag att Kim ska hinna tona håret på mej. De gjorde hon inte igår, hon somna haha, sött!
Så får hoppas på ikv .

Och igår kom min älskade tröja.
Köpte den från en hemsida som jag hittade på Fokis blogg. Dom hade mke snygga där.



Står Killers på baksidan.

Rätt snygg va? ^.^


Nu sitter man iaf inlindad i ett täcke och fryser ^^
Hoppas på att någon kan elda snart !
Inte för att de hjälper jätte mke men ! ;)

Ha de b ä s t alla underbara läsare :) / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0