MÅNDAG - LEDIG :D

Idag är vi lediga från skolan. Studiedagar äger ;)
Imorgon blire bara halv dag. Känns bääst.
Och de är ju inte vilken dag som hellst idag. Utan fars gubbens 40 års dag!
Grattis grattis daddy <3
Hälsa ett grattis?

Igår så skalada jag potatis ;}
skar mej en gång på pekfingret så jag började blöda.. Men så farlig vare inte.
Och så skar jag av lite naglar också. Man har ju skills.


Man ser inte så bra. Men nog vare snö storm igår alltid!



Nog är man duktig alltid !?
Ca3kg

Och idag har jag lagt in fler bilder i mitt foto album jag fick av farmor i julklapp.
Jag har börjat komma långt!
Fast nu har jag pausat och väntar på tills valpen kommer så jag kan lägga in bilder på den !







Taggar lovet så jag nästan spricker!
Ska bil så härligt.
Ska vara med Rebecka i början.
haha, de enda jag vet hittils :]

Och mamma bakade för fulla muggar igår.
Två kladdkakor, en annanas paj och två maräng tårtor (kanske de inte sånna som ni tänker på)
Och så har vi beställt 4 runda (lite mindre) smörgås tårtor.
Blire mke att käka ikv. haha.

Ha de bäst :D / J


Kommentarer
Postat av: Ida [Foto&vardag]

svar; Haha, fy skäms ^^

Tack:)

2010-03-29 @ 21:49:12
URL: http://idaadidas.blogg.se/
Postat av: tovee

Sweet bilder :D<3

2010-03-30 @ 19:12:22
Postat av: Amanda

Snacka om att skala mycket potatis! XD

2010-03-31 @ 20:36:23
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0