FREDAG - SOMMAAR !

NU ÄR DE SOMMAR LOV !!
De här sommarlovet ska bli bäst, och inget ska stoppa eller förstöra de :D

Nackdelen med så här långt lov, är att man saknar alla.. Men de får man leva med.
Får iaf vara med dom som betyder mest :)

När jag kom hem från avslutningen idag, så hängde jag med syrran och några av hennes kompisar ned till bad stranden. Tog med Yassa, som tyckte de va super kul med vatten ;)
Men inte så roligt för mig.. Fick en blöt och sandig hund. Men som tur va så torkade hon snabbt, eftersom att hon sprang som en galning fram och tbx där på stranden.

Nu taggar man 19 Juni - Hissjö dagen !!

Bilder från idaag !

Jag & Tove drog till Kim och gjorde oss klara!;)




Vi fikade efter att vi hade varit i aulan och sett massa uppträdande, och rektorns tal ;)

Emil.

- Vi ääällskaaar glass!

Jessica.

David & Kim.

Axel.

Elsa.

Amanda & Viktor.P.

Saknar alla redan !
Hoppas att ni får en bäst sommar :)


Och så min skitiga Yassa !



Ha de bäääst ! / J

Kommentarer
Postat av: Angelique

Fina bilder:)



Hoppas du får ett härligt lov<3

2010-06-11 @ 21:07:17
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Amanda;]<3

SV, Detsamma gmn<3 kanske hitta på nått i sommar?;*

2010-06-12 @ 10:42:58
URL: http://maandaaah.blogg.se/
Postat av: tove<3

HAHAtihih uschh vikken facebild!:O

love U <3

2010-06-17 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0