PUSSAR&KRAMAR :D

Skrev inget igår, hade ingen lust ^^
Men igår kom Rebecka, vi gjorde inte så mke igår :) Va ute med Molly , farmors hund, och så dator och lite annat ;D
Idag har vi varit på mediamart, jag köpte ett minnesort till mobilen :) 4GB (A) hehe.. mke <3
Pappa beställde en blixt till kameran idag :D 2000 med blixten, laddningsbara batterier, och ett skydd som gör så att man får mjukare ljus på bilderna :) Taggar tills jag får den (A) (betalar sj ^^)

Nu snart blir mat :)
Sen vet jag inte vad som händer, kanske ta lite ego pic osv x]

Och det är inte roligt att veta att det är skola på måndag .. gillar de inte. Men det är iaf skönt på helgerna ^^

Händer inte så mke här i hissjö :)
Men jag ka försöka komma på ngt ^^

Ha det bäst allla :D/ J



Loveya bebe<3

Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson <3

Alltså fattar du inte hur bra bilder du kommer ta nu? :O

Ja om jag och Silver ska tävla i sommar så måste du komma och ta kort då!!!!!



Skulle vilja vara med dig någon gång :] <3



puss

2010-01-16 @ 18:11:40
URL: http://silverhurley.blogg.se/
Postat av: Amanda såklart<3

Du är sjukt fin jue!<3

2010-01-16 @ 18:23:55
URL: http://tjoooo.blogg.se/
Postat av: Amanda Pettersson <3

SV:Okej ;) men jag vet ju inte en och jag har ju som inte gröntkort i hoppning en :] så jag vet inte vem jag ska låna av :] <3



KLART JAG VILL VARA MED DIG!! :D <3

2010-01-17 @ 10:28:54
URL: http://silverhurley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0