LYCKA !

Ja.. imorgon är det äntligen fredag :D längtat som fan <3
Bäst att informera om att jag INTE vill ha ngn som smsar tidigare än 2 på lördag, för jag vill SOVA ;)
Imorgon kommer också Rebecka :) Saknar tjejen som fan.. <3

Idag har jag varit hur trött som hellst.. *gäsp*
När jag kom hem från skolan va jag lite social med min mamma? (A)
Men det värsta va , när jag kom hem så av hela mitt rum ommublerat, mina pengar va utdragna , tv:n va på, datorn va öppen och så kameran va pillad på.. gissa 1gång vem som varit och förstört ? MAJA ! Suck.. aja ingen skada skädd, som tur är ;)


Jag är super nöjd med gårdagen :D




Muumms <3


Tårtan :D <3


Jag som skär upp första biten ;D :}

Detta fick jag + pengar , tjock sockar , linne & jacka (:




Spegeln in my heart :D <3

Och de bästa jag fick, en Nokia XpressMusic 5130 (L)

In my heart too <3

Harre bäst alla <3 / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0