GÅ OCH SLÄNG DIG !

Ja.. Frilufs dag idag då. Haha.. vad säger man ?
Bytte från Pimpling till Skridskor/Pulkåking för att jag inte hade nå pengar med mig (A)
Smart Julia smart.
Men de va fett chill iaf. Började 9, åkte skdridskor kanske 1timme, knappt de. Sen lunch klockan 11, kl 12.15 skulle vi va på Gammlia. Va med Johanna hela dagen.. Ja ni som känner henne kan ju gissa !
Sen tog jag 13.55 bussen hem.

Nu sitter jag och är HELT slut ;o
Jag kan knappt hålla mina ögon öppna :]
Men de känns skit bra i kroppen ^^

Imorgon äre fredag, IGEN! Snart är det sportlov och hippo tävling :D
TAGGAD!! <3


Ha de bäst / J




BV i helgen? <3

Kommentarer
Postat av: Angelique

SV: Vad bra! :) För då kan man skifta mellan rött & blåa ;)

2010-02-18 @ 17:24:46
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Angelique

Btw, Vet inte alls vilken Johanna ;]

2010-02-18 @ 17:29:10
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: kiimpaan<3

sv;

haha jadu.. om jag hade råd med en själv ;)

föresten äre inte ngt du glömt?... ;]]

2010-02-18 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0