PAKET

Har just kommit hem från Böleäng !!

Detta fick jag !


Call of duty (black ops) - Pappi
Huvtröja - Mammi
5 st linnen (olika) - mammi
Bok: Hund Coachen - mammi
Te - mammi
handkräm - mormor
jeans och typ tights - mormor
Sockar trosor och BH - mammi
Ring - mammi
Örhängen - mammi
Presentkort: carlings - moster
Presentkort: åhléns - mammi
1000kr - mormor
parfym - mammi
Dun jacka - mammi
Typ nå "tjock sockar" - mormor
vit "kofta" (outfit idag) - mammi
Jeans (svarta men ska byta) - mammi
AAAAAAS cool tröja !! - Tovää
Tröja och örhängen - Kim

det va nog allt jag fick idag!! Sjukt nice kan jag lova.
Och jag är nöjd med allt. Tack så hemsk mycket för alla presenter !!
Kommer säkert visa bilder på lite av grejerna sedan :))

Imorgon blir det att fara till farmor och fira lite till (:

Yassa fick en röd rosett !

Jag idag

GOO fika


Tomten




/ J

Kommentarer
Postat av: Clara

fiin bild på dej!

2011-01-02 @ 01:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0