LÖRDAG

Tove sove över hos mig från igår. Vi va uppe rätt länge. Jag började bli trött vid typ 1 eller nått.. Då blev inte jag så himla social x] Vid halv 3 eller så. Så gick vi och la oss. Vi va vakna och snackade lite. Sedan halv 4 eller så somnade jag. Boman ringde typ Tove, och jag typ stvär vakna. Och sen ringde han min mobil.. Vii blev skrämda ska jag säga ;o

Vakna vid halv 1. Klev upp.. Käka furkost. Osvosv.
Sedan har vi inte gjort ngt.
Hon for hem vid 4. Och när jag hade hjälp mamma med tvätten stack vi hit, till pappas jobb. Har just käkat jul mat. Som tur va har jag med mig skol datorn. Så har några sociala på msn ;D

Men det har varkligen varit en härlig helg. Till nu dåå..
Stan, godis, och varit med bästa vän :)

Och egentligen skulle typ Rebecka komma.. Men hon fick inte för sin farsa ;((
Bruden min är saknad till 1000 ! <3


Imorgon blir det kanske julshow på hippo med Maja och Venla :)


Ha en underbar kväll alla
/ J


Snygga brillor jag köpte på stan!

(L)


Kommentarer
Postat av: Tovä-

VET ATT JA INT E EN FJORTIS:O

vi e as söta:D

å du ser int drog ut du e söt:]<3

2010-12-11 @ 21:43:12
URL: http://muppentove.blogg.se/
Postat av: Mwhahah....

Tja, du lixom jag är en fjortiz:) Checka min blogg snälllla, jag behöver besökere:/.



2010-12-12 @ 01:05:16
URL: http://sweetlifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0