JULDAGEN

Satt uppe typ hela natten för att installera COD på min dator..
men det funkade inte vidare bra.. Bara segt (och då menar jag SEGT).
Nu är jag i Sikeå hos kusinerna. Har installerat COD på skoldatorn, och det funkar riktigt bra, bara lite trögt men :)
Har fått 4 till julklappar idag:
Halsband - farmor
Presentkort: Carlings - Koistinens
Presentkort: H&M - farmor
nyckelring : Koistinens
Riktigt bra saker ;D
Har varit en as bra jul.
Imorgon ska Rebecka följa med oss hem, kommer blir sjukt kul, saknar bruden ;*
Idag när farsan och syrrorna va inne på maxi, så gick jag in på Expert och köpte nya hörlurar !!!!(YY'
Så nu har jag bara 600 kr kvar av mina tusen spänn jag fick igår ;o men det äre värt (:
Har inga bilder eller så att visa tyvär..
men ha det bäst !
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0