SÖNDAG

Söndag, Rebecka har farit hem (hon följde med mig hem i torsdags). Hon stack tidigt imorse med Angelique som skulle och tävla i Stöcke.

I fredags var vi på stan. Köpte inte så värst mke.
  • En huvtröja (har haft en likadan innan) - Carlings
  • En grön Bandana - torget
  • Svarta Mjukis - Satadium
  • 2 st foto ramar - Gallerix
  • 2 st filmer - Expert
  • Örhängen - Glitter
Inte så värst mycke. Men köpte lunch och PW också ^^

Och den senare på kvällen va de FF, och vi såg film och tog hand om Majsan!

Igår hade jag och Rebecka en liten "spa kväll", eller vad man ska kalla de.
Vi hade fotbad (dock i badkaret), klippte naglarna och Rebecka målade oxå. Sen raka vi benen ^^
Yes, första ggn för mig ! De är helt amazing.. haha.
Och så hade Rebecka ansiktsmask.
Vi hade rikigt musigt ! Hehe.
Sen såg vi film och pratade oss till söms.. Eller jag gjorde då de. Haha :]

Och idag då ..
Vet inte rikigt vad som händer.
Om jag inte ska fara ut och rida med Kim, så blir de cirkus med farsan, Maja, Toffla & hennes kompis.
Och så måste man ladda upp till skolan imorgon.. Haha, kommer nog inte gå så jätte bra. Men får väl försöka så gått de går !


Ett kolage på lite bilder jag tog när jag var i Robban.


Försök att ha en bra dag alla läsare ^^
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0