FREDAG

En vecka sedan första lov dagen ;o Helt sjukt. Känns som att de va igår vi satt i skolan , och ville ha lov. Haha.
Och snart är de skola igen.. Fast egetligen längtar jag ! Vi ska åka och hämta Yasmine på onsdag :D
F*n vad jag längtar. Äntligen säger jag bara .
Får bara hoppas på att man får skoppa fysiken.. men wtf ? Måste jag ju få ^^

Idag händer som vanligen inget. Inte varit med någon sen måndags.
Kanske någon som vill hitta på ngt ?!

Och igår, när pappa skulle "kidnappas" haha. Vi skulle till min kusin som fyllde 20. Och mamma hade sagt åt honom att han måste skynda sig hem för att vi skulle åka 5. Och han skyndade sig hem, skyndade sig att duscha osv.
Och sen såg han att hans syrra kom. Han bah: What ? Och sen när han såg min farmor också så började han nog fundera ;).
Och sen när dom kom in så sarom bara: Kom nu. De är brottom. Han bah: Juteja. Sen följde han me. HAHA, ni skulle ha sett hans min. Ah, han hade iaf haft de super kul (?) :)

Och nya bilder, de kommer. Jag lovar! Jag har några, men dom har jag inte skrivit på. Och datorn laggar.
Så ni får stå ut med ego bilder, och gamla så länge ;)

Haha, ha de nu as bra :D / J


saknar <3

Kommentarer
Postat av: Angelique

jaa !! Skolan kan dööö!



På onsdag får jag sätta igång Kex igen ! ;D

2010-04-09 @ 18:48:56
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: ~ Elin Mattsson ~

sv: tack så mycket!

2010-04-10 @ 14:55:48
URL: http://elinmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0