*Prositttt*

Tjosan<3


Oj.. hehe gömmde skriva igår ;]
Men.. det hände inget igår så det kvittar :)
Var med Tove osv. Nicenice.
Skolan går bra.. eller när vi kommer till matte,spanska.. och dom tråkiga ämnerna xD så kan vi inte säga att det går bra (A).
Men det går :)

Och så har man blivit förskyld också -.-
Hoppas man inte får svininfluensan :O
Skulle vara skönt att skippa skolan ett par dar.. men om man tänker efter.. mjaa..!

Sitter hgär och lyssnar på Spotify :)
Niceniceniceeee.
Och så måste jag bara fara på en hopptävling snart :O Var ett tag sedan nu.


Haha,harre bara bra alla /// Juuuuulia :)


Ps: Snart kommer en header till bloggen. När jag tar mig tid att lära mig vill säga ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0