Namnlös ;D

Idag är man iaf lite piggare ;D. Men inte så där super taggad.
Ska iaf fara till moster idag. Kommer bli rätt kul endå :).


Jag vill bara säga det att.. JAG VILL PÅ I STAN!
Alla bor ju där. Allt händer ju där. Åh vad jag vill bo i stan.
Men det kmr aldrig att hända. Den närmaste i släkten i stan, bor på Böläng.(stavning?).
Och det är inte heller så nära till typ Haga det heller. :(. Bara att drömma vidare ;)


Btw, om du vill ha en header, så säg bara till. Är skit taggad på det nu ;D. När jag vet ungefär hur man sätter in den osv :)<3




Tack och hej leverpasteeeeeej ;D / Juliiiiiiia





VILL HA DIG<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

*JAG VILL ¨BO¨I STAN?? x)

Jag tror de stavas böleäng ;D

Vill oxå ha den där mobilen :D

2009-09-27 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0