Mår supäääär ;]

Tjeeeeeeeeeena<3

Har inte alls hänt ngt idag. Tråk skola.. ska snart ut och springa med syrran.. och hennes kompis xD ingen annan att springta med.. :( ;)

Nu har vi börjat få en del läxor.. just nu har jag fuckspenka.. och kemi.. -.-
sucksuck..!
Om jag säger som så,så kommer jag INTE att satsa på spanska.. fattar inget och orkar bara inte fatta.

I helgen hoppas jag att det på stöcke :) Hördes liiiiite på pappa att han kunnde köra mig ;]
Hehe.. vill inte åka buss på morgonen., ensamm (A) hehe ;]

Och nu har det blivit roktigt nice i klassen :) Jag börjar att kunna prata med alla.. asså lite "roligare"? xD
haha nej men typ skojjja med dom osv Xd hehe (A).
Och så har vi en som heter Senap.. eller neger senap,som kim säger (A) haha ;)
(han heter Alex,men han har ett anndra namn,efernamn?,som låter som Senap xD)


Haha harre bara bäst nu alla söta som läser min blogg =) /// Juliaaaaaaaaaaaa :D


Every day, every night, I miss you baby! <3


(bara några få dagar innan..)
Baby.. come back to me plz.. </3

Kommentarer
Postat av: kiss mee baby

amen du är ju för mycker julia!

2009-09-09 @ 19:13:40
Postat av: you know !

På fredag sover jag över hos dig ! ;]<3

2009-09-10 @ 07:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0