Klaaaaaaaaaaaant!

I am a klaaant (A)


Idag har jag klämt mig i en dörr på gympan -.-
Hur dumt var inte det?
Som jag tror så fasnade jag i.. hålet? xD (där dörr lösset sätts in i) Och sedan stängdes dörren.(det var en sväng dörr(?)) (A) Och sedan drog jag fingret till mig.

Men iaf så var jag hos skolsköterskan, och fick ett "bandage" ;)
Det kmr att komma bild på min olycka :].

Nu sitter jag och försökere att skriva xd. det går bara men ibland kmr det för mkt blod i fingret,och då måste jag hålla upp det ;D haha
men det går bara bra ;)

skolan i säg idag har varit bra :P jobbigt,men bra.

Imorgon blir det nog bara chill :)

Harre bäääst // Klanteeeen med blå finger. ;D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0