Jag bryyyyr mig inte ;p

Älskar min kamera ;]
Idag har jag tagit kort på Elsas katt :D
Skiiiit fin var han <3
Och så var ...... katter också ute, så jag tog kort på dom med ;)
Det blev iaf jätte fina bilder :)

Tove for just hem.. hm.. vi har inte gjort så mkt,smsat,camat och lyssnat på mussssssik :D.
Vi hade det bara braa ;]
Jag måste bara ta mig till Lillsjöberg ngn dag också :) fett nice<3

Och i helgen hoppas jag på att få komma till stöcke på hopptävling :)
Lokal/regional.. nicenice<3
Det lät på pappa att han.. haha eller så inte,kunnde köra mig :)


Harre bäst sötnosar // Julia

Bilderna :D :









(gjorde om den här lite på photoshop ;] )

Jag blev skit nööjd :)
Hoppas att ni tycker det samma,att dom är rätt snygga ;] hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0