fett med rå nice.

Livet kan inte bli bättre =)<3
På fredag ska jag.. förhoppningsvis, på disco med Jessica,Ylva och Amanda S. (och kanske Tove)
Ska bara bli kul<3
Imorgon ska jag på stan med Ylva, har aldrig träffat henne förut, så jag vet inte allas hur hon är ;]
Men hon värkar vara skit snaäll, iaf på sms ;).
Så det kmr bli nice :).


Idag har vi haft en tävling, mot 7a och 7c. VI VANN :D 7B=BÄST :D<333
haha, det bar skit kul iaf :)
VI fick en pokal, och lite senare ett annat pris ;) Hoppas GODIS (A).:D

Saknar Jessica och Amanda också <33
Nii är bäst<3
Och kim så klart :)<3

Nä nu ska jag vara lite social med Tove ;).

Harre bäst:) /// Julia & TOVE ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0