älskling<3

Idag äre DISCO :D
JEIIPII. Som jag har längtat :].
Men jesse kommer nog inte :(
Saknar dig tjejen<3


Miss u too Chippen :*<3



Idag har det bara varit chill i skolan :).
Prisutdelning osv. Fick GODIS (A).
Hihi, våran rondell "hund" vann :D. Haha fett chill ;).
Nu sitter jag har och super Monster (A).
Jag kmr bli beroende :O. Oh no.;D

En bild säger mer än tusen ord!





Mina bästisar :]<3
---------------------------------


Finaste Hotte :)<3
--------------------------------------

En oserriös spelare ;D. Och två mer serriösa ;)<3
--------------------------------------

Sommer love<3
------------------------------------

Glöm nu inte att kommentera :)

// Julia :)<3

Kommentarer
Postat av: chillaste tove

fett chill! längtar ihjäl mig ;D

snygga bilder kunde varit snyggare om ja varit me men... haha skojja ;D de ska bli chill ikväll <3

2009-09-25 @ 15:33:19
URL: http://lillsjoberge.blogg.se/
Postat av: tovan

Nicée inlägg :) tagga disco :D snygga bilder med <3 :)

2009-09-25 @ 16:47:28
URL: http://lillsjoberge.blogg.se/
Postat av: haha

palla härma Nickolina med "en bild säger mer än tusen ord"

2009-09-26 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0