*prosit*

HATA SKOLAN!!

Idag har det bara varit tråk på skolan!
Suck..

Nu sitter jag och camar med min söta Tove :].
Haha, hon är rätt poppis hon ;]
Idag skulle vi bestämma om vi ville göra ngt med klassen. Vi satte upp några förslag, Laserdom, Natt Disco Bowling, Fortet eller att fara till Tove i Lillsjöberg. haha gissa vad det blev? 6st på Lazerdome, en på Fortet (Tove). Och resten på Tove + några som hade röstat på Lazerdome ;). Haha, gissa vem som blev lite, förvånad, arg(?) och generad? ;]
Hihi Tove!
haha jag kan ju trösta dig med, Tove, är att dom vill ju bah träffa din tupp ;) Inget annat! Jag tror då inte att dom kommer vilja vara där ute nå längre än 1-2timmar hahaha ;D.

Haha ja iaf så kommer det att bli rätt kul endå ;)!<3

Och Tove är ju söt. Jag får inte snacka med en tjej för att hon tror (?) att hon kmr att ta mig ifrån henne :]
- DU ÄR MIN!

(^ni behöver inte fatta det dära^)
Haha asså söt du är tove :]
Du vet Tove, du är mkt mera min <33



Ja nu ska jag bara vänta på House :D
TAGGATAGGA<3

Pöss på er, lovelovelove<3 // Julia

AmandaKimJessicaApelsinToveEmmaYlva mf <3
^Älsk er^




Kommentarer
Postat av: hihigueesho...Tove

hihihi! <3 asså bah såru vet vare ass pinsamt allla ville ju typ till tråkiga lillsjöberg :O

2009-10-06 @ 19:18:28
URL: http://lillsjoberge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0