LYDNADS TÄVLING I VÄNNÄS!

Idag har jag, Maja & mamma varit och kollat på lydnads tävling :)
Det var otroligt hur alla hundar lyssnade.. ägaren behövde typ bara höja handen så satt sig unden upp ..!
Ja, man blev rätt sugen på en hund själv ;]
Sen for vi och hälsade på Morfar :)
Han modde väl bra, haha ;D

Jag tog några kort.. men dom blev inte alls bra!
Alla blev super mörka /: Men jag har gjort dom ljusare, men kvallan suger !

Jag ska iaf slinga håret ikv, och klippa luggen lite gran :)




© JULIA LINDQVIST!!
KOPIERING FÖRBJUDEN!

© JL

Nu ska jag chilla vidare ;D
Imogron är det spruta.. måste ladda för det /: ;)



Ha det bäst, och glöm INTE att kommentera ;D
// Jullan


Kommentarer
Postat av: Angelique

SV: Ja minns du inte det eller? ;)



Det ser ut som dom är i ett ridhus ;) Fina bilder iaf :)

2009-11-29 @ 16:57:46
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Ida

haha söta hundar :)

2009-11-29 @ 17:03:00
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0