händer idag då?

Asså nu orkar jag fan inte mer! Ursäkta att jag gillar Jago nu! Och tycker att han är underbar. Men det är bara för att jag har lärt mig mera, och kan rida honom bättre! Och du skulle tycka att han vara helt underbartbrasöt osv om du kunnde lära dig rida honom!!!!. Du får ha ett bra liv. För jag bryr mig inte om dig längre! Jag får fan tycka som jag vill.. och andvända MINA saker på VILKEN häst som hällst. Hej då, ha ett bra liv, så kanske du vill komma tbx?! Goodbye!

Ja skit samma, ska ba glömma :p
Men iaf, så ska älsklings kim komma hit idag :D Iaf något att göra ;)
Vad ska ni göra då? :)

Och nu hoppas jag att jag kan få träffa Emma i veckan också.. fy fan, saknar dig tjejen<33
Ska bli så härligt att få slippa Hisssjö ett tag, och få komma till Skäran, och Sikeå :)
Det är ju tävling i helgen också, ska bli fett nice att få se Emma på en tävling, med Yassa, för en gångs skull :] Hihhi<33

Jaja, nu ska jag inte sitta här och skriva om tråkiga skaer något mer ;)

Ha en bra dag // Julia<33



Kommentarer
Postat av: Apelsin

2009-07-27 @ 15:44:14
Postat av: Anonym

Sorry skulle inte skicka tom! Miss you kompis :) Skulle jag skriva!

2009-07-27 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0