det är nog bäst så här..

Nu är det slut. Du har ju vist dina bästisar. Men om dom bara viste hur kännslig du är.
Hej då ha ett bra liv.!!

Idag har jag ridit Jago<3 :D Fan vad fin han var i slutet. Bara jag får rida honom på en lite mera plant ställe, så skulle det nog vara lättare :) han var lite.. ja stel? men det kännde jag knappt :) Han är underbar.. haha <3333


Imorgon hoppas jag att jag att Kims mamma kan köra oss till PegacusSchoppen, ska köpa de rosa benskydden i cob istället.., och kanske sälja det anndra :) Ngn som är intreserad? dom är bara andvända på riden häst 1gång.  Om du är intreserad, mejla då ;).

Och så HOPPAS jag VÄRKLIGEN att jag kan komma till Emma på torsdag eller fedag. Jag saknar dig honney-bby<33

Det var allt från mig ;) haha, jag önskar er en fortsatt sköön sommar och harre bra :) // Julia<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hohoho

2009-07-28 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0