´- Yes, äntligen<3

Hejhopp :)

Idag har jag ridit Jago med Kim, på min gåård. Han gick inte lika bra som igår, men det var nog för att vi skulle ta det lugnt (:
Och idag fick jag veta att jag ska till Emma imorn :D Fatta! Emma ringde ba och sa "Pappa kommer och hämtar dig i morgon i Hissjö"! Man ba, okej?! haha, men det ska bli toppen kul :) Jag får träffa älsklings Emma, och så Yassa<3 Fatta vad jag ha saknat den där ponnyn.. sist jag red henne var.. hm, vare påsk eller sport lovet? haha, ja iaf så var det ju ett tag sedan.






Ni två är en stor del av mitt liv<3 jag älskarer<333


För varge dag som går, så gillar jag denna häst mer och mer <33.


Haha, harre bara bäst, för det kommer jag defenetift att ha :D // Julia<3



Kommentarer
Postat av: charlotte

hej! det här inlägget skrev du ju för rätt längesen och jag har ingen aning om vem du är, tänkte bara berätta att jag bor granne med tjejen som har jago nu och jag hjälper henne med honom ibland,
allt är bara bra med honom och linnea bryr sig verkligen om jago!:)

2012-06-27 @ 02:58:53
URL: http://umeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0