´- orkar inget mera..

Vad fan gör jag för fel?
Jag förlorade en kompis, och fick tillbaka den igen, och nu har jag förlorat en annan?!

Jag orkar inget mera. Ska bara glömma, och se om hon vill komma tbx.

Har iaf ritigt den omöjliga ponnyn idag -.- asså snacka att hon inte är ngn dressyr ponny :o !
Jag fick bara vara arg på henne, och så blev det en massa dragkamp. *Suck*..!

Och jag vet inte hur jag ska kunna få hit dig.. mamma är typ sten säker på ett nej, men hon vet bara inte hur mkt jag saknar dig.. <3. I Always Love You <3.


Nä.. nu blire bara att gå vidare, än gång för alla.!! Bara ngn kan hjälpa mig med det. Någon som litar på mig, och någon som jag kan lita på. <3


Nu ska jag iaf gå och se om jag kan få hit dig <33
Ha det bra, för det ska jag försöka ha !

Kommentarer
Postat av: din bästa ;)

gumman!!

det sög ju att hon inte vill.. men det löser sig :) och du vet att du alltid kan lita på mig, jag står upp för dig, och alltid finns för dig tjejen! :)

2009-07-17 @ 19:12:06
URL: http://koiistinen.blogg.se/
Postat av: emma

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES BABYYYYYYYYYYY!!!!!!!

2009-07-17 @ 20:51:12
URL: http://koiistinen.blogg.se/
Postat av: Apelsin

litar du på mej?

2009-07-17 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0