VÄRSTA SCARY!

Kommer inte åt mina bilder för tillfäller. Jag slår vad om att det är får att jag flyttade ned datorn på mitt rum..!

Kan iaf berätta om igår och idag.
Sov ju hos Tove, det va ur kul. Filmen vi såg, silent hill, va typ läskig. Men jag HATA värkligen slutet. Västa scary !
Ja den rekomenderar jag iaf inte (A)
Vi gick och la hos värsta tidigt. Men vi va as trötta :]

Idag har vi inte gjort så mkt, Tove pyntade deras gran, och så har vi spelar Wii...hm sen har vi nog bah suttit och snackat (:



Nu blire bara att trååååka.. hur ska jag kunna klara av hela jullovet utan att ha ngt att göra? Aja, hoppas NÅGON på denna jord vill hitta på ngt ;) ?


Ha det bra alla, jag ska försöka komma åt bilderna. // Jullan!!



My girl is frään :]<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ringring .

- "gör iordning hästen "



hahah hallå jaag finns faktiskt ,

vi kan vara med varandra någon dag ;*

sjukt länge sedan !

IGEN !

Du betyder . <3

2009-12-19 @ 21:27:12
URL: http://rosasmurff.blogg.se/
Postat av: Amanda såklart<3

Sv: DET VAR AS KALLT!!!!!! Hahaha men jag mula tillbaka ofc!<3 Miss U gmn!<3

2009-12-20 @ 11:04:51
URL: http://tjoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0