Ohh noo... -.-

ÄNTLIGEN FREDAG :D

Äntligen är det  fredag :D
Haha, fredag e min favorit dag :). Idag SKA jag vara med kim <33 Sådeså (A)

Och snart är det skola också.. snacka om att jag har ångest...!!
Kmr jag att trivas? vad kmr folk tyck om mig?..
Bara att vänta och se. Och så hoppas jag att jag kan få klippa mig innan skolan börjar.. men jag vet inte.. kmr jag att ångra mig om jag klipper lugg?!!!?.. hm..!

Idag har jag iaf varigt ute.. grattis till mig ;). Jag har solat, och hoppat med kaninerna<3. Andrian var skiiit duktig, älskade kaninis <333
Albin gick det inte lika bra för.. han e så tjock och goo.. så han orkade inte hoppa ngt :]
Men det hindret han hoppade (nästan sj) gick super bra :)

Ha en forsätt bra fredag //// Eran egen lilla JuliaLindqvist :] ;] :] :]




Saknar digg chippendale <333
Aldrig kmr det att bli det samma ... :( </33

Kommentarer
Postat av: LINNL

varsgod :)

2009-08-07 @ 16:33:35
URL: http://llinnlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0