jag lever igen <3

ÄLSKADE <3

Idag blev jag någorlunda vän med Venla :D.. det känns bra att ingen ska behöva vara sur på mig något mer.
Och jag säger bara det, jag är med henne när det gäller hästar. Inget mer.!! Så ta det lugnt ;).

Det var iaf helt underbart. Han lyssnade super bra. Okej, jag vet att han ksk inte jobbar under sig så bra, men han lyssnade på allt jag sa. Och han var inte så stel som Venla sa att han var. Underbara ponnii <3 jag älskar dej.

Och så taggar man ju hissjö dagen också :D Då ska Eve och Km sova häär :D OMG, längtar, men har endå ångest (A).



Harre bra, för det har jag // Julia <3

Chippen Dale<3 KimWestman<3 EmmaKoistinen<3 Adrian<3 Älskar er alla :* puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0