18 Augusti

Måste börja vända på dygnet.. -.-

Ja.., idag vaknade man 6. Ojojoj vad trött man var. Sov bara i 4 timmar? :O
Följde med pappa till jobbet :P Orkar inte med att sitta vid datorn en hel dag till.
Han skulle till Ö-viiiik, jag sov på vägen dit (A) hehe. Vi åt på burger king osv :)
Innan vi for dit, så såg jag en hel skumm kille :O (i Umeå) som bar på två mackor och en ica påse. Sedan böjde han sig ned och tog upp en plast påse fårn marken (?) och stoppade mackorna i den :O
Ja jag vet inte om det var mackor, men det såg ut som det. Heeelt vrickat :O.

Skola på torsdag då.. åh nej, ÅNGEST. Och så åka buss dit.. mobbad man kmr vara ;o (?)
Hoppas jag får vara med ngn lite senare :)

Harre bra puss // Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0