´- Tjohejjsan :P

JAG BLIR BARA LESS :@

Har inte hänt så mkt idag.., suttit vid datorn hela dagen ;)
Och så har jag varigt med KImstupman :D fett kul <3

Och så är det sjukt många som har sagt att min klippning blev bra, men jag vet inte det jag xD.. HAHA!

Och idag har jag saknar Chippen mer än någonsin ;(
Jag kan inte leva så här.., snart går jag och dör.. helt serriöst.. den ponnyn förendrade mitt liv.. och tjejen som äger honom.. ja du hon kan krossa ens hjärta..!!

Ja men som tur var har jag dom bästaste tjejena i värden :D Ingen tar eran plats <33 NEVER::!! <33 loveuu <3
och så min underbara familj :D <33

Harre bara bäst så syns vi :D // Julia <33

Kommentarer
Postat av: Apelsin

DÖÖÖ FÅR DU INTE GÖRA ;(

2009-08-13 @ 00:02:51
URL: http://bestfriieeends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0