I'LL NEVER WANT YOU TO GO.

Tur jag har er.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den svarta och första på vit fläckiga e ju bara fööööör söta!! :3

2012-01-07 @ 14:14:07
URL: http://cannon.blogg.se/
Postat av: Rebecka Carlsson

Sv: Hahha, julia. Det finns inget att ta kort på, de är just de. Tro mig! Försöker hitta något att ta kort på, men de finns inget speciellt roligt att ta kort på tyvär x) jag är inte som du som har typ flera husdjur. Vi har 2 katter som ser precis likadana ut, och de går inte direkt få dom att sitta. Dom är skygga som svin katterna oxå x) de är bara när dom sover som de går att ta kort på dom.

men ge mig ett tips?:p säg något jag kan ta kort på. Skulle gärna vilja veta, för allting ute. Alltså de går inte att ta kort på något ute, för de är typ en meter snö ute? så jag tar mig som ingenstans.

2012-01-11 @ 19:54:45
URL: http://lillrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0