ONSDAG (2) - Hoppning med Nöten.

Va juste ute och hoppade lite granna med Nöten.
Bara för att han ska få lite mer självförtroende och tycka att de är kul ;d
Gick bra, hoppade bara några skutt på två hinder :)

Ett litet video klipp på när han hoppade som högst idag .
Han hoppade rakt igenom när de blev högre.. Sött ;] :

http://www.youtube.com/watch?v=AoJZt_6O8a4



Yttertavle's Sessan.
Saknaden är enorm .. <3



Frågor till er läsare!
Förslag på hur bloggen kan bli roligare att läsa? :)
Och tycker ni de är kul med "info" hur de går med kaninerna? ;d

Ha de gött
/J

Kommentarer
Postat av: Angelique

SV; Jaa det är då det är Hippo! ;D

Då kommer du väl å fotar? <3

2010-09-22 @ 20:01:25
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Angelique

SV: Haha du tkr jag ska sköta skolan? :]

Jo jag försöker men pallar lixom inte!;o Och jag kommer snart få massa skäll skulle jag tro för jag stog och snacka skit om min mentor när hon stod inte långt därifrån:] Sen även att jag är asdum mot henne såjaa. Och så fick jag typ IG på SO provet nu....;/ Men jag pallar inte skolan, men kan väl försöka iallfall. Men skolan verkligen suger, så finner inget intresse av att försöka...<3

2010-09-22 @ 20:15:43
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/
Postat av: Neelluw

Söt blogg :) lust att hjälpa till med en liten design :)

2010-09-22 @ 21:43:29
Postat av: wilma

såg när han hoppade på youtube duktig han var

2010-09-23 @ 14:49:03
Postat av: Anonym

Hur många kaniner har du? :]

Tacksam för svar!

2010-09-25 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0