MÅNDAG - skriver när jag kan.

Uppmärka er om rubriken.. Skriver när jag kan och hinner :)


Skolan idag har gått fett snabbt.. Sjukt skönt med sista riktiga skolveckan.
Va med Tovä efter skolan. Och vi drack glögg och typ snackade.
När hon hade farit hem, så slängde jag mig i sängen.. Jag råka somna. Dock lite halft.
Jag käka, sedan va de bara att maka sig ut och rida Ostara.
Det gick inte att tända i stallet.. ? ;s så man fick ha öppen stalldörr, för att kanske se vad man gjorde.
men de gick de med. Hon va lite pigg, och tittig. Men hon är värdens finaste ändå :)


Lillebror (som jag kallar nyaa stjärnan) har verkligen kommit på plats..
Han är nyfiken, MEN han gillar inte att man tar upp honom. Han litar nog inte på mig riktigt ännu. Men klappa osv går super (yy'.
Han är också suuper söt, och äter sin mat osvosv :) Han verkara trivas super bra.

Detta var mest för uppfödarens skull att jag skrev detta.

Har inga bilder att visa.. Tove tog lite kort med sin mobil. Men har inte fått dom.

Ha en bra kväll
/ J


minfinaste

värdensfinasteponny

Kommentarer
Postat av: Maja<3

Finis bilderna där då<3

2010-12-07 @ 07:47:34
URL: http://muppissar.blogg.se/
Postat av: Angelique

Nej för Kex är världens finaste ponny! ;}}

2010-12-07 @ 21:04:48
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0