LÖRDAG - nya stjärnan

Varit i stan typ hela dagen. Köpt lite grejer till kaninen,
Spån, halm, godis, sele och salt (?) sten.
Sedan for vi och handlade. Och de kan jag meddela, att det gick snabbt. Haha.

For till busstationen sen och träffade Sofie där, och bytte kanin mot pengar.
SÅ sjukt söt han är..
Tack säger jag bara. Till farsan som körde runt mig , morsan för att jag fick låna pengar av dig, och syster för att du är allmänt bäst ;D

Nu är han iaf i sin bur och hoppar omkring. Ska nog börja ta ut honom och hålla på lite mer med honom nästa vecka. Så att han får känna sig hemma först ett par dagar :)


Sitter och väntar på mat nu, och ska kanske vara med Maja & Venla ikv.


Inte bäst bilder, men så här ser han ut iaf !



Söt eller vad?! <3

Klicka HÄR för att komma till uppfödarens (Sofie Eriksson) hemsida.

Ha en bäst lördag nu alla :)
/J

Kommentarer
Postat av: Angelique

sööt:D

2010-12-05 @ 15:43:26
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0