NAJS DAGEN :D

Det blir ett rätt sent inlägg det här, men har inte hunnit.

Idag har vi haft det as kul :D Badminton och sen Bowling. Jag va inte så bra, men det va as kul :D
På bowlingen fick Josse fick 2 strajkar på rak ;D
Och Kim fick en :)
Det var as kul, och vi borde göra det ngn kväll tjejer :)
Nu sitter man och lyssnar på musik, firar mamma, och käkar Choklad Tårta ;D
Bara gött <3

Ska visa lite bilder från dagen :D
(tagna med min mobil)

Badminton <33


Badminton forlife ;] <3

Dårlig Bild, men det äh ba skönt ;D

Elsa :) <3

Tove & Kim, kör mot Elsa & Josse :D <3

Tar en paus ;D <3

Amanda W :)

Tove gmn :) <3

Haha Elsa ;D

Girlsen :)  <3

Mina Girls <3 :)

Amanda G & Amanda W :)  <3



Bowling <33



Detta kallar jag shteeeeeek ;) <3

Då kör vi :D

Nu ska Kim välja ett ROSA klot ;) <3

Och nu har hon hittat ett, och kör HÅRT :D

Nu ska Josse köra ;D
Hon som fick 2 strajkar ;)

And GO! ;D




Det här var det roligaste på hela terminen :D
Detta MÅSTE göras om (:
Fast inte på skoltid dårå ;D <33


Glöm nu inte att kommentera :)
Ha det bäst // Jullan <3



Kommentarer
Postat av: tove

hahah najjzz de va :D

Faaaiiila bilder på mig!! :O

2009-11-20 @ 17:23:06
Postat av: ida

bowling är skitkul! :D

2009-11-20 @ 19:22:26
URL: http://idaadidas.blogg.se/
Postat av: buus ! ;]

hälsa henne grattis ifrån mig ,

det var fett kul ,

du måste skicka alla bilderna sedan till mig ju :]

haha och filmen du spelade in oherejisses den skulle du nästan lagt ut , så kass var jag .

jag älskar dig gumman ! ;*<3

2009-11-21 @ 03:26:51
URL: http://rosasmurff.blogg.se/
Postat av: ida

SV: aah tack :) jo det har jag väl ;)



hah okej ;)

2009-11-21 @ 12:25:53
URL: http://idaadidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0